کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی آنلاین
<-BlogAbout->,کسب و کار اینترنتی,کسب و کار اینترنتی
لحضات خوشی را برای شما از بازدید سایتمان آرزومندیم
 جایگاه تبلیغات شما  جایگاه تبلیغات شما

خرید میز تلویزیون فلزی سبک

میز تلویزیون امروزه به یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل‌شده است و در چیدمان منزل تأثیر بسیار مهمی دارد. شما باید طراحی دکوراسیون منزل خود را با توجه به طرح و نوع میز تلویزیون انجام دهید و باید به نکات مهمی توجه کنید.

 

جایگاه میز تلویزیون در دکوراسیون

نکته اول نوع خانه شما و تفاوت خانه‌های آپارتمانی و خانه‌های ویلایی است. خانه‌های ویلایی فضای بزرگ‌تر و بازتری دارند، اتاق نشیمن این نوع از خانه‌ها برای میز تلویزیون‌های بزرگ‌تر بسیار مناسب است. در این سبک از خانه‌ها دست شما برای انتخاب انواع میز تلویزیون‌ها باز است و محدودیتی وجود ندارد. در خانه‌های آپارتمانی به دلیل محدودیت فضا، اتاق نشیمن کوچک‌تر است، در نتیجه باید میز تلویزیون‌های کوچک‌تر با اشغال فضای کمتری را انتخاب کنید.

 

انواع میز تلویزیون

میز تلویزیون‌ها از چند نظر مانند جنس یا متریال، سبک و استایل، رنگ و اندازه مورد بررسی و انتخاب قرار می‌گیرند. جنس این میزها اغلب از فلز، چوب و شیشه هستند. البته باید گفت استایل میز تلویزیون بسته به جنس آن متغیر است و در استایل‌های متنوعی تولید می‌‌شوند. معمولاً میز تلویزیون‌ها به رنگ مختلفی هستند. که رنگ ها و طرح های تولیدی سدنا دکور را میتوانید در بالا مشاهده و سفارش بدهید.

خرید اینترنتی میز تلویزیون

خرید اینترنتی و آنلاین بسیار سریع و ساده است، بخصوص از فروشگاه آنلاین سدنا دکور، بطوری که می‌توان براحتی و بعد از اضافه کردن هر کدام از میز تی وی ها مورد نظر به سبد خرید، از این صفحه اقدام به نهایی کردن سفارش کرد و با رمز دوم کارت خود یا رمز پیامکی خرید را نهایی کنید.

 

لوازم سدنا دکور دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و درب منزل و با بهترین بسته بندی ممکن به شما تحویل داده خواهند شد.

 

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 12:33
بازدید : 7758
برچسب‌ها :

اعمال بعد از جراحی چاقی ورزش و تغذیه

اعمال بعد از جراحی چاقی کدامند؛ همانطور که گفته شد جراحی لاغری معده یکی از درمان های چاقی است که با استفاده از تکنیک‌های مختلف و اکثراً با روش های لاپاروسکوپی قابل انجام است.

فرض را بر این که شما با یکی از انواع روش‌های جراحی چاقی از جمله عمل اسلیو معده یا عمل بای پس معده جراحی خود را انجام داده اید، آیا به نظر کار دیگر تمام شده است؟.قطعا خیر! حالا مرحله بعد این کار چیه؟در ادامه این متن با ما همراه باشید.


چه کارهایی باید بعد از عمل جراحی‌های چاقی انجام داد؟

همین ابتدا تاکید میکنیم که به هیچ عنوان فکر نکنید که کار شما بعد از جراحی چاقی تموم شده! تازه بعد از جراحی لاغری معده کار شما عزیزان شروع می‌شود؛ البته برای اونایی که دوست دارن نتیجه عالی بگیرن

 

پیگیری‌ها و تغذیه بعد از جراحی

پیگیری ها و ویزیت های بعد جراحی چاقی، چه بایپس و چه اسلیو معده در دوسال اول و به ویژه در سال اول بعد جراحی که در ماه اول و سپس ۳،۶،۹ و۱۲ ماه بعد جراحی چاقی انجام می شود به اندازه فرآیند جراحی اهمیت داشته و باعث می شود به نتیجه عالی دست پیدا کنید.

از سال دوم به بعد، باید سالی یک بار توسط جراح و متخصص تغذیه ویزیت بشوید

!


اعمال بعد از جراحی چاقی؛ ورزش و رژیم غذایی

بعد از جراحی چاقی دو بازوی قدرتمند وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید:


ورزش

شما عزیزان باید بتوانید در آن چند سال بعد از جراحی چاقی که وزن تان می آید شیوه زندگی خودتان را تغییر بدهید و ورزش به ویژه ورزش های هوازی به صورت سه روز در هفته را حتما انجام دهید و همینطور سعی کنید رژیم غذایی و الگوی غذایی‌تان به سمت مصرف هرچه بیشتر پروتئین برود.


رژیم غذایی

نقش پروتئین در رژیم غذایی

پروتئین باعث می‌شود که شما عزیزان دچار سیری طولانی مدت شوید و سراغ هله هوله نروید همچنین بافت عضلانی شما ساخته شود و متابولیسم پایه بدن تان بالا رود پس حتما توجه کنید که یک ماه بعد از جراحی چاقی که غذای سفره برای شما عزیزان شروع می شود، نیمی از هر وعده غذایی باید شامل پروتئین باشد که شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، کنجاله سویا و ماهی و… می شود.

رژیم غذایی پس از جراحی

در دو هفته اول بعد جراحی چاقی، چه اسلیو و چه بای پس، رژیم غذایی شما مایعات صاف شده است که باید حدود ۴ لیتر در ۲۴ ساعت باشد و دو لیتر آن شامل آب باشد و دو لیتر باقیمانده شامل شیر و ماست کم چرب، دوغ، آب گوشت و آب مرغ صاف شده باشد.

بعد از دو هفته اول تا آخر ماه اول رژیم غذایی شما، رژیم پوره هست که شامل سوپ میکس شده رقیق، عدسی، میوه رنده شده و سفیده تخم مرغ آب‌پز می‌باشد.

از شروع ماه دوم غذاهای پروتئینی سفره مثل گوشت، مرغ، ماهی و حبوبات پخته شده طبق نظر متخصص تغذیه شروع می‌شود.

نکته:

مولتی ویتامین مینرال از روز بعد جراحی به صورت روزی یک عدد بعد غذا شروع می شود و بهتر است برای همیشه ادامه داشته باشد، شایان ذکر است مولتی ویتامینی که حاوی مس و روی باشد از بقیه انواع بهتر است

 

لینک مطلب:

https://dratarodi.com/%d8%a7%d8%b9%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%da%86%d8%a7%d9%82%db%8c/

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 14:28
بازدید : 657
برچسب‌ها :

3 گروه دارو برای جراحی لاغری که باید بدانید!

 

داروهای جراحی چاقی

بعد از هر کدام از روش های جراحی چاقی شما عزیزان باید یه سری دارو مصرف کنید که از لحاظ زمانی به ۳ دسته نقسیم میشن. با دکتر حامد عطاردی همراه باشید تا در ادامه ۳ گروه دارو برای عمل جراحی لاغری تشریح شود.

 

3 گروه دارو برای عمل جراحی لاغری

دارو بعد از جراحی چاقی؛ کوتاه مدت

دسته اول دارو بعد از جراحی چاقی داروهایی هستند که بعنوان دارو کوتاه مدت و در یک هفته اول مصرف میشوند که خود اینها به ۳ دسته تقسیم می شوند:

۱: مسکن ها

ترکیب استامینوفن ۵۰۰ هر ۶ ساعت و شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ شبی یکبار در همون یکی دو روز اول مصرف کنید تا درد مختصرتون خوب شود.

۲: داروهای ضد انعقاد

آمپول انوکسو پارین و آمپول هپارین عزیزانی که وزنشون کمتر از ۱۰۰هستش بهتره روزی یک عدد آمپول انوکسی هپارین به صورت زیرجلدی تا یه هفته بزنند و عزیزانی که وزن شون بالای ۱۰۰ کیلو هستش بهتره هر ۱۲ ساعت یا هر ۸ ساعت آمپول هپارین رو زیر جلدی به مدت یک هفته بزننند.

۳: ملین

دارویی مثل شربت لاکسی ژل یا همون ام او ام که بهتره هر ۸ ساعت به مدت یه هفته یا ۱۰ روز به ویژه آنهایی که اسلیو شدن استفاده کنن تا یبوست نگیرند.

داروهای جراحی چاقی؛ میان مدت

 

دسته دوم داروهای جراحی چاقی میان مدتی هستند که باید تا ۶ ماه مصرف شوند که ۲ نوع هستند:

۱: قرص پنتازول ۴۰ که هر ۱۲ ساعت نیم ساعت قبل غذا باید به مدت ۶ ماه مصرف بشن

۲: کپسول اورسودزوکسی کولیک اسید ۳۰۰ هستش که در بازار به نام اورسوفار اورسوگارد یا کولیکی هستش این دارو باعث میشه تشکیل سنگ های صفراوی بعد جراحی چاقیس از ۲۵ درصد به ۶ درصد برسه که خب آمار خیلی خوبی هستش اگرچه که خیلی هم نباید نگران بود چون بعد جراحی چاقی حداکثر ۳ درصد سنگ های کیسه صفرا علامت دار میشن و نیاز به برداشتن کیسه صفرا پیدا میکنند.

داروهای طولانی مدت

دسته سوم دارو بعد از جراحی چاقی داروهای طولانی مدتی هستند که باید حداقل ۲ سال مصرف بشوند که ۲ نوع هستند.

1: قرص کلسیوم دی که یک ماه بعد جراحی چاقی شروع میشه دو تا دو سال ادامه پیدا میکنه.

2: کپسول مولتی ویتامین مینرال که بهتره روزی ۱ عدد یا در چند ماه اول هر ۱۱ یا ۱۲ ساعت مصرف بشه یادتون باشه کپسول مولتی ویتامین خوبه که روی و مس و سلنیوم داشته باشه.

بعد از دو سال اگر بتوانید این املاح معدنی ریزمغذی ها و کلسیوم را از طریق مواد غذایی و لبنات تامین کنید دیگه نیازی به دارو نیست اگر چه یه مدت بیشتر بشود.

 

روش عمل جراحی چاقی

شایان ذکر است روش عمل جراحی چاقی را یک فلوشیپ توانمند لاپاروسکوپی و جراحی چاقی بر اساس الگوی غذایی، علائم رفلاکس معده به مری، سابقه بیماری های التهابی روده و داروهای مصرفی، نتیجه آندوسکوپی و پاتولوژی، سن بیمار و وابستگی به مصرف دخانیات و الکل و نکته های متعدد دیگر نوع عمل جراحی را انتخاب میکند.و در نهایت بعد از پایان عمل داروهای جراحی چاقی مربوطه هم تجویز میشود.

در همین خصوص ما دکتر حامد عطاردی را با سابقه بیش از 1000 عمل جراحی اسلیو معده و بایپس معده موفق که از فلوشیپ ها و فوق متخصصین این عرصه در کشور است را پیشنهاد میکنیم.

 

لینک مطلب:

https://dratarodi.com/%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%da%86%d8%a7%d9%82%db%8c/

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 13:40
بازدید : 7874
برچسب‌ها :

5 تا از بهترین فیلم‌های جنایی سال 2022

ژانر جنایی با فیلم‌های بزرگ بلاک باستر، پرخرج و هیجان‌انگیز یکی از جذاب‌ترین ژانرهای سینمایی به حساب می‌آید و سال 2022 بدون شک به دنبال جبران 2 سال گذشته است. در سال 2022، باید منتظر ادامه چند تا از محبوب‌ترین فیلم‌های جنایی، معمایی مثل چاقوکشی 2 باشیم.

‘The Batman’

بتمن

تاریخ انتشار: 4 مارس 2022

بازیگران: رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل

پس از فاجعه حضور بن افلک در نقش بتمن در سال 2013، کمپانی دی‌سی به دنبال بازگرداندن قهرمان شنل پوشش به اوج است. بتمن پتینسون، تیره، جدی، انتقام‌جو و خالی از امید است، بسیاری این نسخه را تاریک‌ترین برداشت سینمایی می‌دانند. مشاهده تریلر

‘The Outfit’

 

لباس

تاریخ انتشار: 18 مارس 2022

بازیگران: مارک رایلنس، زوئی دویچ، جانی فلین، دیلن اوبرایان، نیکی آموکا-برد، سایمون راسل بیل

پس از نوشتن فیلمنامه بازی تقلید، گراهام مور از نویسندگی فاصله گرفته بود تا اینکه در بار دیگر، با فیلم شیک، هیجان‌انگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی لباس به سینما بازگردد. لباس همچنین اولین تجربه کارگردانی مور در سینما به حساب می‌آید. طبق نظر منتقدان، در ساخت فیلم لباس عمدتاً از مهارت سینمایی به جای هنر استفاده شده و عدم حضور عمدی عنصر لذت که لزوماً تعریف منفی نیست، در تاروپود آن حس می‌شود. مشاهده تریلر

‘Death on the Nile’

 

مرگ بر روی نیل

تاریخ انتشار: 9 فوریه 2022

بازیگران: کنت برانا، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، گل گدوت، آرمی همر، رز لزلی و اما مکی

دومین حضور کنت برانا در نقش کارآگاه معروف رمان‌های آگاتا کریستی، هرکول پوآرو با فیلم مرگ بر روی نیل رقم خورد. فیلمی که اکران آن به مدت دو سال به دلیل شیوع بیماری کرونا عقب افتاده تا صبر طرف‌داران این کارآگاه دقیق و باهوش بالاخره به پایان برسد. برداشت قدیمی، جذاب و درخشان کنت برانا از مرگ بر روی نیل، تنها با کمک گروه بی‌نظیر بازیگران این فیلم ممکن شد. مشاهده تریلر

‘Windfall’

 

باد آورده

تاریخ انتشار: 18 مارس 2022

بازیگران: لیلی کالینز، جیسون سیگل و جسی پلمونس

کوتاه، دقیق و مینیمالیستی از جمله صفاتی هستند که منتقدان به فیلم باد آورده نسبت داده‌اند. چارلی مک‌داول با استفاده از بازیگرانی قهار، با حذف عوامل اضافه و حواس‌ پرت کن فیلمی خاص ساخته که با تکیه بر پایه‌های ژانر جنایی استوار است. باد آورده داستان زوجی را بازگو می‌کند که پس از ورود به خانه تابستانی خود، متوجه حضوری دزدی در خانه می‌شوند و شروع به مذاکره می‌کنند. مشاهده تریلر

‘Kimi ’

 

کیمی

تاریخ انتشار: 10 فوریه 2022

بازیگران: زوئی کراویتز، ریتا ویلسون، امیلی کورودا، دوین راتری و اریکا کریستنسن

کیمی، جدیدترین فیلم استیون سودربرگ مشهور است. این فیلم در ژانر جنایی و دلهره‌آور ساخته شده و داستان یک کارمند فناوری آگورافوبیک ساکن سیاتل را بازگو می‌کند که به طور اتفاقی از طریق دستگاه خود شاهد جنایتی می‌شود. اما تلاش‌های او برای گزارش جنایت ناموفق می‌شوند و او مجبور به ترک خانه خود می‌شود. این فیلم احساس بسیاری از انسان‌ها را در جای‌جای کره زمین به زیبایی به تصویر می کشد. مشاهده تریلر

جهت دانلود فیلم‌های جنایی می‌توانید به وب سایت سی نما مراجعه کنید.

 

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 16:35
بازدید : 362
برچسب‌ها :

دانلود ریمیکس آهنگ مجید رضوی پنج صبح

دانلود آهنگ پنج صبح مجید رضوی

آهنگ جدید و شنیدنی پنج صبح از مجید رضوی + متن آهنگ

به همراه متن کامل آهنگ با 2 کیفیت 128 و 320 از نایس موزیک

Download Majid Razavi New Song Called Panje Sobh With 2 Best Quality 128 and 320 + Music Text From Ni3music

دانلود ریمیکس آهنگ پنج صبح از مجید رضوی

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 19:56
بازدید : 1156
برچسب‌ها :

دستگاه بخور سرد

دستگاه بخار مناسب، گلودرد را کاهش می دهد ، خارش چشم و بینی را کاهش می دهد ، خشکی پوست را تسکین می دهد و در درمان سردردهای سینوسی و میگرن موثر است. برخی از کودکان و بزرگسالان دچار خون دماغ می شوند که علت بسیاری از آنها خشکی هوا است و با انتخاب بهترین دستگاه بخور سرد و گرم و خرید آن می توان مجاری تنفسی خشک را کاهش داد و خونریزی مکرر بینی را درمان کرد.

دستگاه بخور چیست؟

دستگاه‌ بخور، وسیله ای است که آب یا مایعات دیگر را به بخار تبدیل می کند که هوای خشک محیط شما را مرطوب می کند. این دستگاه برای مناطق خشک آب و هوایی مناسب است.

 

از دستگاه‌های بخور یا رطوبت ساز از زمان های بسیار قدیم و به اشکال مختلف استفاده می شده است. این دستگاه که هم برای مصارف خانگی و هم برای استفاده های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، در مدل ها و طرح های مختلف موجود است.

 

اما هنگام خرید دستگاه بخور ، علاوه بر قیمت و مارک ، سوالاتی نیز در مورد گرم یا سرد بودن آن وجود دارد ما در ادامه این مطلب به راهنمای خرید دستگاه‌ بخور میپردازیم باما همراه باشید.

 

دستگاه بخور صورت چیست؟

دستگاه بخور صورت وسیله ای برای بخور دادن برای پوست صورت است، گرما دادن به پوست صورت ، پوست شما را زیبا و شاداب می کند. همانطور که می دانید ، آنها در گذشته پوست را برای زیبایی پوست و صورت گرم می کردند ، از پوشیدن حوله داغ تا بخار دادن با آب جوش که خطرات زیادی نیز به همراه داشت. اما امروز با خرید بخور صورت می توانید پوستی نرم ، زیبا و جوان با سهولت و بدون خطر داشته باشید.

چرا از بخور استفاده كنیم؟

به طور کلی ، رطوبت ایده آل در داخل و هر فضای بسته دیگر بین 30 تا 50 درصد است ، اما از آنجا که این مقدار معمولاً کمتر از مقدار استاندارد در یک محیط بارگیری شده است ، باید از دستگاه بخور استفاده کرد. زیرا رطوبت سازها با افزایش بخار آب موجود در هوا و ایجاد میزان رطوبت مورد نیاز در محیط ، میزان خشکی محیط را افزایش می دهند.

بنابراین ، با کاهش سطح رطوبت در زمستان و افزایش تابستان، استفاده از بخور سرد و گرم برای از بین بردن مشکلات و علائم سرماخوردگی و بیماری های تنفسی توصیه می شود.

به طور کلی ، اواپراتورهای امروزی از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند ، مخزن آب متحرک، خروجی و تنظیم کننده بخار با قابلیت چرخش 360 درجه و فضای کمی برای ریختن انواع خوشبو كننده‌ ها و رایحه های دستگاه.

البته ، اکثر دستگاه ها عملکردهای مختلف دیگری مانند چراغ قوه ، کلیدهای تایمر و. . در دستگاه قرار داده شده است که می توانید با چند فلش علامت گذاری کنید.

اهمیت انتخاب بهترین دستگاه بخور سرد و گرم

اما یکی از مهمترین مزایای بخور دادن پیشگیری و درمان سرماخوردگی است. به همین دلیل ، پزشکان توصیه می کنند یک دستگاه بخور در اتاق کودک قرار دهید تا کودک و نوزاد بتوانند در هنگام خواب راحت نفس بکشند. بخور گرم نیز در تسکین علائم سرماخوردگی برای بزرگسالانی که سرما خورده اند بسیار مثر است. علاوه بر بخور خانگی ، بخار و رطوبت ساز مخصوصی در داخل اتومبیل وجود دارد که علاوه بر مرطوب سازی ، خوشبو کننده های داخل خودرو را نیز شامل می شود.

موارد قابل توجه قبل از انتخاب و خرید بخور گرم و سرد

به مواد و کیفیت ساخت آن توجه کنید: بستگی به سازنده و برندی که انتخاب می کنید، بدنه دستگاه بخور می تواند از پلاستیک یا فولاد ساخته شود.

استفاده آسان برای همه: تعویض آب مخزن ، روشن و خاموش کردن آن ، استفاده از تایمر و سایر عملکردهای دستگاه نباید خیلی پیچیده باشد و توسط همه انجام شود.

میزان صدا تولید شده: صدای تولید شده توسط دستگاه های بخور ارزان قیمت معمولاً آزار دهنده است. پس اگر از سر کار بر می گردید و حالتان مطلوب نیست این صدا شما را آزار خواهد داد.

امکانات: مانند کنترل از راه دور ، کنترل خودکار رطوبت محیط ، خاموش شدن خودکار پس از اتمام آب ، وجود مخزن خشک کن ، کلید برای تنظیم میزان بخار تولید شده ، چراغ آتش و تایمر و… که می تواند روی دستگاه تعبیه شده باشد. بدیهی است که وجود این موارد بر قیمت وسیله تاثیر خواهد گذاشت.

گارانتی و کارایی

قیمت این دستگاه ها عموما بالاست، بنابرین باید از یک برند و فروشگاه معتبر تهیه کنید. معمولا اکثر دستگاه های با کیفیت 12-18 ماه گارانتی دارند.

بهترین دستگاه بخور سرد و گرم چی بگیرم؟

انتخاب برند یکی از مهم ترین مراحل در خرید این وسیله هست. به دلیل ارتباط آن با سلامتی و قیمت بالایی که دارد، باعث می شود این حساسیت بیشتر هم شود. اما نگران نباشید در ادامه پست بهترین مارک ها و دستگاه های بخور سرد و گرم را به شما معرفی خواهیم کرد.

منبع: بهترین یاب

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 12:29
بازدید : 562
برچسب‌ها :

دانلود فیلم گاو

دانلود فیلم گاو با لینک مستقیم و رایگان

خلاصه داستان : پیرمرد روستایی که عمیقاً عاشق گاو خود است برای مدتی به پایتخت می رود. در حالی که او آنجا است، گاو می میرد و حالا روستاییان از واکنش احتمالی او به آن هنگام بازگشت می ترسند.

فیلم گاو 1348

درباره ی فیلم گاو

فیلم گاو فیلمی درام به کارگردانی و فیلمنامه نویسیه داریوش مهرجویی محصول سال 1348 کشور ایران میباشد. در این فیلم قدیمی بازیگرانی همچون عزت‌الله انتظامی ، علی نصیریان، جعفر والی ، جمشید مشایخی ، فیروز بهجت‌محمدی ، عزت‌الله رمضانی‌فر ، پرویز فنی‌زاده ، خسرو شجاع‌زاده ، محمود دولت‌آبادی ، مهین شهابی و… ایفای نقش کرده اند. امتیاز این فیلم سینمایی 8.0 از 6900 رای در سایت IMDB میباشد.

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 15:3
بازدید : 457
برچسب‌ها :

متن های کوتاه انگلیسی

امروزدخترم رابردم دندانپزشکی .یکی ازهمکاران قدیمی به اسم خانم شریفی رادیدم خوشحال شدم ،راستش برای من فرقی نمی کنه که خاطره خوب ازهمکارام داشته باشم یانه وقتی بعدازمدتهااونهارامی بینم خوشحال میشم،بعدرف
نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 14:39
بازدید : 343
ادامه مطلب
برچسب‌ها :

کتاب صوتی آسان ترین راه اثر مابل کتز

در کتاب آسان ترین راه اثر مابل کتز از اصطلاحات و مفاهیم خاصی استفاده می کنم که بهتر است قبلا آنها را تعریف نمایم . بسیاری از آن ها بر پایه ی هو اوپونو پونو یا نوعی هنر باستانی مردمان هاوایی می باشند . در آخرین فصل هم روش ها و ابزارهای خاص این هنر را شرح خواهم داد . 

هو اوپونو پونو به ما نحوه ی پاک کردن آن نوارها و حافظه هایی را که دیگر به درد ما نمی خورند یا در زندگی مان کارایی ندارند می آموزد . به ما نشان می دهد که چگونه غبار پیش چشم را پاک کنیم . فقط وقتی این برنامه ها را پاکسازی نماییم و از بین ببریم قادر خواهیم شد که خود واقعی مان و قدرتی را که داریم کشف کنیم .

با پاکسازی ، از بین بردن و برطرف ساختن خاطرات قدیمی به اینها اجازه تحویل می دهیم و خود واقعی مان را تجربه می نماییم . هو اوپونو پونو نوعی فرآیند بخشایش ، توبه و تحول است . هر گاه از ابزارهای آن استفاده نماییم در واقع ۱۰۰ درصد مسئولیت را می پذیریم و برای خودمان بخشایش می طلبیم . یاد خواهیم گرفت که هر آنچه که در زندگی مان پدید می آید فقط تصویری از ” برنامه ها ” ی ما می باشد .کتاب صوتی آسان ترین راه اثر مابل کتز

می توانیم تصمیم بگیریم که دست از آنها برداریم و صرفا نظاره گر آنها باشیم یا این که بر اساس آنها واکنش نشان دهیم و در آنها گیر بیفتیم . در این کتاب همچنین به کودکان نیلی هم اشاره می نمایم . اینها کودکانی هستند که در مناطق مختلف جهان به دنیا آمده اند و دقیقا می دانند که چه کسی هستند ، چرا در اینجا هستند و ماموریت شان چیست .

از حضور افراد دیگری نظیر خودشان باخبرند و به صورت تله پاتی با یکدیگر ارتباط دارند . همچنین هر گاه کلمه ی خداوند را به کار می برم این کار را در قالب آموزه های دینی انجام نمی دهم . از نظر من خدا بخشی از وجود ماست که همه چیز را می داند . نیز منظور از عیسی این است که به خواننده یادآوری گردد که ما همواره معلمانی داشته ایم که سعی نموده اند ما را بیدار سازند …

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 6:51
بازدید : 484
برچسب‌ها :

بیوکنزی چشم آبی

ما چگونه  با تخصصمان رنگ چشمان شمارا آبی می کنیم؟

با این محصول سطح تولید ملانین در چشمان شمارا پایین آورده ، ملانین هایی که رنگ چشمان شما را تیره کردند حذف می شوند، ضمیر یا ذهن ناخودآگاهتان تولید ملانین را در سطح خارجی عنبیه را کم می کند،

برگشتن چشم ها به رنگ آبی زمان تولد!!! بله اکثر نوزدان زمان تولدشان چشم آبی بدنیا می آیند و با بالا رفتن سن نوزاد سطح تولید ملانین زیاد شده و رنگ چشم تیره تر می شود. وچون در چشمان آبی، رنگدانه آبی وجود ندارد و سطح ملانین درلایه ی پسین عنبیه، بیشتر از لایه ی پیشین (استروما) است  شکست نور در عنبیه به گونه ی اتفاق می افتد که رنگ آبی را بیشتر بازتاب می کند. ورنگ چشم آبی به نظر می آید ،همان اتفاقی که باعث میشود دریا، آسمان و فیروزه را هم آبی ببینیم.

 ما علاوه برتلقینات چشمان آبی تلقیناتی برای افزایش و تقویت دید چشم در این فایل قرار داده ایم زیرا هر چه چشم روشنتر باشد آسیب پذیری آن در برابر نور آفتاب بیشتر است.

 برای داشتن چشمان آبی ابتدا باید به قدرت ضمیر ناخودآگاهتان پی برده و به آن ایمان بیاورید وبعدهمه ی تلیقنات موجوددر سابلیمینال برضمیر یا  ذهن ناخودآگاه تاثیرگذاشته و این تاثیر استوار می ماند.

پس برای اینکه هاله ی آبی رنگ را در چشمانتان مشاهده کنید، نیاز اولتان آن است که به تاثیر فایلهای سابلیمینال باور داشته باشید ونیاز دوم شما این است که فایل را تهیه و دقیقا طبق دستور العمل گفته شده از آن استفاده کرده و با سپری کردن کامل دوره ی مصرف آن نتیجه ی مسحور کننده اش راببینید.

بیوکنزی چشم آبی و ویژگی های آن:

  1. کاهش کننده ی تولید ملانین در عنبیه و روشن تر شدن رنگ چشم

  2. ایجاد هاله ای آبی رنگ در چشم ( پس از طی دوره استفاده )

  3. پاکسازی کننده و زیباسازی سطح صلبیه (سفیدی چشم) از لکه ها و خون افتادگی

  4. تغییر رنگ چشم با کمک ذهن و افکار

  5. کمک به آبی شدن کامل عنبیه در صورت تداوم بیشتر

بیوکنزی چشم آبی و تلقینات موجود در آن:

  1. من چشمان آبی زیبای خود را دوست دارم.

  2. من بابت چشمان آبی فوق العاده ام سپاسگذارم.

  3. هر روزوهمیشه چشمان من آبی تر می شود.

  4. چشمان آبی من محسور کننده هستند.

  5. چشمان آبی من جذاب هستند.

  6. چشمان آبی از هر نظر بینقص هستند.

  7. چشمان آبی من توجه همه را جلب می کند.

  8. چشمان آبی من فوق العاده هستند.

  9. چشمان آبی من درخشنده ای دارم.

  10. چشمان آبی من درشت و زیبا هستند.

  11. همین الان عنبیه من شروع به روشن تر شدن کرده.

  12. عنبیه من همین الان ملانین کمتری تولید می کند.

  13. چرا تولید ملانین در عنبیه ام شروع به کاهش کرده ؟

  14. چرا چشمان من آبی هستم؟!

  15. رنگ چشمانم روشن است.

  16. رنگ چشمانم همیشه روشن است.

  17. چرا چشمانم روشن و زیباست ؟

  18. کاملا به یادمی آورم که همیشه چشم آبی بوده ام.

  19. چشم آبی حین تولدم را هم اکنون باز هم مشاهده می کنم.

  20. همه ی ملانین هایی که چشمانم را تیره کرده اند همین الان از سطح عنبیه ام محو شده اند.

  21. مغز ناخودآگاه من همین الان در حال کمتر کردن میزان تولید ملانین در لایه خارجی عنبیه من است.

  22. مغز ناخودآگاه من ههمین الان در حال کمتر کردن میزان تولید ملانین در لایه داخلی عنبیه من است.

  23. همین الان رنگ چشم های من در حال روشن تر شدن است

  24. همین الان مغز ناخودآگاه من رنگ چشم های من را تغییر داده.

  25. همین الان چشم من به سمت داشتن رنگی آبی و زیبا در حال تغییر است.

  26. همین الان چشم های من کاملا آبی شده.

  27. در همین لحظه به یاد می آورم که همیشه چشم آبی بوده ام و چشمان آبی ام برایم زیبا بود.

  28. چشمانم کاملا سالم و زیبا هستند.

  29. چشمانم بسیار سالم و قوی هستند.

  30. قدرت دیدم هرروز بیشتر می شود.

  31. همین الان من چشم آبی هستم.

  32. رنگ چشم من هم اکنون روشن تر می شود.

  33. چرا رنگ چشم من درهمین لحظه روشن تر شده؟

  34. رنگ چشمای من روشن و زیباست.

  35. من تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی را بر عمل تغییر رنگ چشم ترجیح می دهم.

  36. چرا رنگ چشم من آبی شده؟

  37. بیناییم فوق العاده است .

  38. چرا بیناییم فوق العاده است ؟

  39. باور دارم که رنگ چشمهایم می تواند تغییر کند.

  40. مغز ناخودآگاهم در تغییر رنگ چشمانم به صورت دلخواه آزاد و فعال شده.

  41. من هم اکنون توانایی مغز ناخودآگاهم را باورداشته و اجازه می دهم که رنگ چشمانم را به رنگ دلخواهم تغییر دهد.

  42. چرا چشم هایم زیبا و سالم هستند؟

  43. رنگ چشمانم همین الان در حال تغییر است.

  44. رنگ چشمانم هم اکنون شروع به تغییر می کند.

  45. من به تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی را انتخاب وبه آن باور دارم.

  46. چرا چشمان آبیم درهمه حال درشت و زیباست؟

  47. چرا رنگ چشم های من در حال روشن تر شدن است؟

  48. چرا چشم هایم جوان هستند؟

  49. من چشمان روشن خودرا همیشه محافظت می کنم.

  50. چرا من همیشه چشمان روشن خودرا محافظت می کنم؟

  51. چرا چشمان آبی من درهمه حال و همیشه زیباست؟

  52. چرا چشمان آبی من درهمه حال مسحور کننده است؟

  53. چرا من با چشمان آبی به دنیا آمده ام؟

  54. چرا چشمان آبی من همیشه ودرهمه حال کاملا مشهود و مسحور کننده بوده؟

  55. چرا سفیدی چشمان من کاملا صاف و زیباست؟

  56. سفیدی چشمان من فوق صاف و زیباست.

  57. سفیدی چشمان تو صاف و زیباست و می درخشد.

  58. چرا در تغییر رنگ چشم من همه چیز کاملا درونی بوده و چشمان زیبایم نسبت به قبل خیلی روشن تر شده ؟

  59. هم اکنون به یاد دارم که عکس چشمان آبی زیبایم برایم چقدر جذاب بود.

  60. نگاه کردن به چشم من حس خوبی دارد.

  61. نگاه کردن به چشم تو حس خوبی دارد.



http://submsg.ir/product/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%A9%D9%86%D8%B2%DB%8C-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A2%D8%A8%DB%8C

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 0:38
بازدید : 327
برچسب‌ها :

صفحات وب

درباره وب

ابر برچسب

    امکانات وب

    خبرنامه

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 90
    تعداد کل نظرات : 2